Straż Miejska m.st. Warszawy
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 
Biuletyn Informacji Publicznej
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - Straż Miejska > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  Drukuj
 

Zgłoszenia są przyjmowane pod bezpłatnym, całodobowym numerem telefonu 986

Klauzula informacyjna

/menu_przedmiotowe/RODO/RODO.htm


Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego (zakończonego powiadomieniem wnoszącego sprawę o sposobie jej rozpatrzenia) w przypadku skierowania do Straży Miejskiej m. st. Warszawy za pomocą poczty elektronicznej korespondencji mającej cechy skargi lub wniosku, jest spełnienie wymogów wynikających z § 8 ust.1 i2 rozporządzenia Rady Ministrów  w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków z dnia  8 stycznia 2002r. (Dz.U. Nr 5, poz.46).

 Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:

-  wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącego,

-  adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy oraz  numeru domu i mieszkania),

-  przedmiotu sprawy, której dotyczy.

 

Korespondencja nie spełniająca powyższych wymogów może być traktowana jako anonimowa opinia i wykorzystana jedynie w celach służbowych.

Komendant Straży Miejskiej m. st. Warszawy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 15 00 – 18 00 w siedzibie Straży przy ul. Młynarskiej 43/45.

Naczelnicy oddziałów terenowych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przyjmują interesantw w każdą środę w godzinach 15.00 - 18.00 w siedzibach oddziałów

                    

Usługi wspierające komunikowanie się 

Zgodnie z treścią art. 9 ust.1 i 4 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz.U. z 2011r. Nr 209, poz.1243) informuje się, że zarówno w oddziałach terenowych jak i w siedzibie komendy Straży Miejskiej m.st. Warszawy dostępne są następujące usługi wspierające komunikowanie  się osób niesłyszących lub słabosłyszących w postaci:

 

- poczty elektronicznej na adres: csk@strazmiejska.waw.pl

 

- przesyłania informacji faxem na tel: 22 598 69 03, 04, 05,

 

- przesyłania wiadomości SMS-em na nr tel.: 723 986 112 (wiadomości mogą wpływać z opóźnieniem z przyczyn technicznych),

 

- korespondencji pisemnej na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa,

 

- telefonu alarmowego:  986 (za pośrednictwem opiekuna).

 

 

Osobom z dysfunkcją organów mowy i słuchu w celu zapewnienia bezpośredniego kontaktu z organami i pracownikami Straży Miejskiej m.st. Warszawy zapewnia się możliwość skorzystania z usługi  tłumacza języka migowego w systemie:

- PJM (polski język migowy),

- SJM (system językowo-migowy),

- SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).

 

W celu skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego, osoba zainteresowana powinna zgłosić za pomocą dostępnych środków komunikacji chęć skorzystania z takiej pomocy, z wyprzedzeniem przynajmniej 3 dni roboczych przed spotkaniem wskazując jednocześnie rodzaj sprawy oraz system języka migowego (PJM, SJM, SKOGN).

 

 

 
 
Wprowadził Piotr Franaszczuk 15-10-2007
Aktualizujący Kumor Małgorzata 24-04-2019
Zatwierdzający Kumor Małgorzata 24-04-2019
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 24-04-2019
Liczba odwiedzin: 20664
Rejestr zmian