Straż Miejska m.st. Warszawy
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 

Biuletyn Informacji Publicznej

RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - Straż Miejska > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  Drukuj
 

Zgłoszenia są przyjmowane pod bezpłatnym, całodobowym numerem telefonu 986

  • zgłoszenia pisemne kierowane pod adres: ul. Młynarska  43/45, 01-170 Warszawa,

 

  • zgłoszenia drogą elektroniczną wysyłane całodobowo na adres: 
    csk@strazmiejska.waw.pl

 

 

  • skargi i wnioski kierowane do Wydziału Kontroli Wewnętrznej Straży Miejskiej m.st. Warszawy: wkw@strazmiejska.waw.pl

Warunkiem wszczęcia postępowania wyjaśniającego (zakończonego powiadomieniem wnoszącego sprawę o sposobie jej rozpatrzenia) w przypadku skierowania do Straży Miejskiej m. st. Warszawy za pomocą poczty elektronicznej korespondencji mającej cechy skargi lub wniosku, jest spełnienie wymogów wynikających z § 8 ust. 1 i 2 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków z dnia 8 stycznia 2002r.

 

Treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej:

·        wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącego,

·        adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy oraz  numeru domu i mieszkania),

·        przedmiotu sprawy, której dotyczy.

 

Korespondencja nie spełniająca powyższych wymogów może być traktowana jako anonimowa opinia i wykorzystana jedynie w celach służbowych.

Komendant Straży Miejskiej m. st. Warszawy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godz. 15.00 – 18.00 w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45.

Naczelnicy Oddziałów Terenowych Straży Miejskiej m.st. Warszawy przyjmują interesantów w każdą środę w godzinach 15.00 - 18.00 w siedzibach Oddziałów.

 

                   

Usługi wspierające komunikowanie się

 

Zgodnie z treścią art. 9 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, informuje się, że zarówno w oddziałach terenowych jak i w siedzibie komendy Straży Miejskiej m.st. Warszawy dostępne są następujące usługi wspierające komunikowanie  się osób niesłyszących lub słabosłyszących w postaci:

·        poczty elektronicznej na adres: csk@strazmiejska.waw.pl

 

·         przesyłania informacji faxem na tel: 22 598 69 03, 04, 05,

 

·        przesyłania wiadomości SMS-em na nr tel.: 723 986 112 (wiadomości mogą wpływać z opóźnieniem z przyczyn technicznych),

 

·        korespondencji pisemnej na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa,

 

·         telefonu alarmowego:  986 (za pośrednictwem opiekuna).

 

Osobom z dysfunkcją organów mowy i słuchu w celu zapewnienia bezpośredniego kontaktu z organami i pracownikami Straży Miejskiej m.st. Warszawy zapewnia się możliwość skorzystania z usługi  tłumacza języka migowego w systemie:

·         PJM (polski język migowy),

·         SJM (system językowo-migowy),

·         SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).

 

W celu skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego, osoba zainteresowana powinna zgłosić za pomocą dostępnych środków komunikacji chęć skorzystania z takiej pomocy, z wyprzedzeniem przynajmniej 3 dni roboczych przed spotkaniem, wskazując jednocześnie rodzaj sprawy oraz system języka migowego (PJM, SJM, SKOGN).

 

Klauzula informacyjna

/menu_przedmiotowe/RODO/RODO.htm

 

 
 
Wprowadził Piotr Franaszczuk 15-10-2007
Aktualizujący Kifert Adrianna 20-09-2021
Zatwierdzający Kifert Adrianna 20-09-2021
Publikujący Makarewicz Andrzej (GP) (Gabinet Prezydenta (GP)) 20-09-2021
Liczba odwiedzin: 21490
Rejestr zmian